Last night ohoooh!

Oj, jag vet inte riktigt vad som hände med det förra inlägget. Det hade visst inte blivit publicerat i torsdags då jag skrev det. Hursomhelst! Dennda dag började klockan åtta med att Jennifer knackade på hos mig. Vi fixade och trixade med en massa grejer och vips så var klockan halv elva. Jag cyklade då till jamtli för min första dag på sommarjobbet. Där gick vi igenom grunderna för arbetet, och hur en vanlig dag kommer att se ut för oss som arbetar i "vikingalägret". De riktiga arbetsdagarna börjar inte förrän på torsdag, så vi får väl se hur det går då.

Nä, nu är det nog läggdags för min del.

Här kommer dagens låt/video. Tjejen i videon är otroligt duktig och låten är fan bra.. Och texten, ja den talar för sig själv, hahah!
 

Puss & godnatt!



bloglovin




 










2010-06-22 @ 00:00:14 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0