♥Glassklass & Vykort från Marianna!



Myyschisdag idag! Lång skoldag som kändes rätt kort. Fick veta att jag fått vg på ett prov (och G+ på ett annat, men det behöver jag ju inte nämna så jag suddar över det).
 Hursomhelst. Jag vet att jag klagade i sista inlägget över att folk inte vet hur man klär sig efter väder och att de borde frysa när de går runt och tror att det är i mitten av juli. MEN! Idag tar jag tillbaka det där. Eftersom att jag idag inte beövde någon jacka och för att jag idag kunde äta en massa glass utan att frysa ett dugg ;)
Varför kunde Frida det?
 Jo, för att det var såhäääääär fint väder! Och såhäääääär mysigt i solen! Så himlans mysigt att vi tillochmed orkade dra oss ner till stan för att mumsa glass. Sommaren kommer nu! Jag känner det på mig. När jag idag kommit hem ifrån skolan och tänkte så, ja, fan, då självklart så börjar det att regna. Inte mycket, men ändå! Gråa moln är inte kul. Detta stoppade ändå inte mig! Så på med gummistövlarna och ut i regnet! Haha! Okej, så mycket regnade det inte ;) Men jag gick iallafall ut för att träffa Sussinrussin, Sandybandy och Sofie (som är litte udda och därför inte har fått något tyfft tjorvnamn av mig ännu och därför får fetstil istället ;) . Himla bra jag är på att göra världen så rättvis som möjligt! Ibland undrar jag vart jag får alla bra ideér ifrån! Hursomhelst så gick vi och köpte oss glass och godis som vi smaskade på medan vi begedde oss mot stan. När vi kom in till stan satte vi oss på Mcdonald´s. Tror att detta skedde pga. att glassen och godiset tog slut (det är ju så svårt att inte göra två saker samtidigt ;) Sen flöt bara tiden på och jsg hade en mycket mysig kväll med brudsen.

Förresten. Jag fick vykort från Marianna idag! Hon är i ju Portugal! Det hade jag helt glömt bort! NOT!
Vykortet var jag bara tvungen att visa. Hon har nämligen lärt känna Will Smith och Brad Pitt under tiden hon varit borta. Om jag inte visat detta kort så hade ju ingen trott mig! Tänk att jag fick dem på bild :')




Blev faktiskt lite rädd när jag läste det där i slutet. Vad menar hon!?
Får väl ta och passa mig när hon kommer hem ;)

Jaja, nu ska jag gå och sleepillisleepa.
♥Gonatt!♥













2009-04-24 @ 23:19:21 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0