♥Grattis mor! :)


Grattis till mamma på..eh..haha..ja... 27 årsdagen?
Om jag ska vara helt ärlig så visste jag inte hur gammal hon blev. Förra året visste jag inte heller det. Skrev tjugosju på hennes tårta tillochmed ;) Eftersom att varje gång jag frågat hur gammal hon är har hon sagt: Tjugosju! och sedan bara skrattat bort det hela! Fy fabian. Riktigt dålig stil om ni frågar mig! ;)

Det var iallafall min syster, Lina som påminde mig om hur jag kunde komma ihåg mammas och pappas ålder. Det hela är faktiskt riktigt smart. Min syster är född 90 och jag 92. Pappa är född 60 och mamma 62. Så när Lina 19 är pappa 49 och när jag är 17 är mamma 47. Himlans smurtigt!

Så alltså...
 
Grattis till mamma på 47 årsdagen!










2009-04-18 @ 01:15:11 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0