♥Grillkväll




 

Har nu testat min ABBAklädsel som jag hade tänkt ha på mig imorgon. Riktigt svårt är det. De var ju himla konstiga de där personerna. Men så sjykt fräna! ;) Borde kanske börja packa till Prag, men vet inte riktigt vad jag skall ha med mig. Många säger att det är så billigt at jag knappt ska ta med mig några kläder alls för att jag ska kunna rymmas med en massa kläder hem. Ojojoj, vet verkligen inte hur jag ska göra. Får väl ta med mig en extra stor resväska eller något.

Snart kommer Alexandra hit och hämtar mig. Vi ska hem till henne på grillmys och tjejkväll. Jag kanske även ska få testa och rida på en av deras hästar igen. Får väl se hur det går ;) Haha! Jaja, nu ska jag skynda mig ut i det fina vädret och sola mig lite röd innan Alexandra kommer :)

Ha det bra!♥










2009-04-25 @ 12:52:54 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0