♥Mamma Mia




Ska nu fixa iordning mig inför ABBA..eeh.. haha ja, jag vet inte vad man ska kalla det för. föreställning? Haha äsh skit samma. Så nu ska jag klä på mig mina Abbaclothes och sedan ge järnet ;) Ska åka till Sunne klockan halv tre och sen blir det Mamma Mia, Dancing Queen m.m. Kommer själv inte ihåg dansstegen så vi får väl se hur det går med det där. Får helt enkelt försöka stå så långt bak som möjligt. Skulle blivit himla pinsamt om jag får stå längst fram och står och dansar en helt annan dans än de bakom mig. Haha! Jaja...

Lycka till, till mig!♥












2009-04-26 @ 11:57:32 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Anonym

Lycka till med dansen :D



Ställ gärna en fråga i min blogg, har frågestund :D

2009-04-26 @ 15:45:22
URL: http://anchaals.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0