♥Wild cherry smells goooeed ;)


Idag var det skola och den flöt på som vanligt. Hade dock ett prov men det kändes bra det med. På lunchrasten fick jag äntligen hämta ut mitt efterlängtade Wild Cherry kit! :) Den luktade precis som den såg ut att lukta. Ja, exakt, precis som den såg ut att lukta, mumsfillebABBA´ gott alltså! Julia frågade tillochmed om hon fick smaka på mojsirojset. Men nej, det fick hon ju inte ;)

Apropå ABBA så var det kör idag, vilket både var lite jobbigt och riktigt skojjigt. Var där i cirkus 3 timmar. Vilket betyder massor med fika och saker att äta! Moahaha.. Får inte riktigt till det där med dansen vi har men det fixar sig nog ska jag/du/alla se. Nu ska jag hoppa in i duschen och stanna där i kanske en och en halv timme. Sedan blir det mojsirojscherrydoft i hela huset! :D

♥ Fjåmp & puss & kram!♥











2009-04-22 @ 21:15:36 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Sofia

ihh, glad att du skaffat blogg ;D

2009-04-22 @ 22:24:47
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0