♥Sol, sol och inget moln!


Finväder idag! Var i sommarstugan och låg ute och solade med en Twilightbok och lite musik i lurarna :) Mycket mysigt. Efter ett tag kom wirreponken och ville vara med. Fattar inte hur man kan tänka sig att ligga i solen när man har päls. Stackars hund! Hursomhelst så var det inte ett ända moln på hela himlen vilket gjorde att det ända man behövde "se upp" för var trädens skuggor. Jag har märkt en sak! När det är kallt ute så klagar jag alltid på att det är kallt och på hur dåligt vädret är. Och när det väl är varmt så klagar jag på att det är alldeles för varmt. "Varför kan det aldrig vara sådär perfekt?" Säger jag alltid. Även fast jag nog aldrig varit med om det där vädret som är "perfekt". Såå... Jag har bestämt mig för att sluta klaga på vädret. Eller iallafall när det inte är finväder ;)

Sitter nu och tittar på Herre på täppan. Tycker att Erik och Mackan är så himla roliga med deras random kommentarer. Jag har alltid undrat  vem det är som kommer på dessa konstiga tävlingar. Springa med pjäxor iklädd overall på ett springband? Haha himla konstig tävling, men sjukt kul är det iallafall! :)

Ska nu ta farväl av det härliga lovet som varit och säga hej till ännu några en veckas skola. Men något positivt är att jag snart är ledig igen då jag den tjugoåttonde ska till Prag! Oj, oj, oj vad jag längtar nu!
Godnatt!

Jussté måste tacka Elin som hjälpte mig med bloggdesignen som krånglade idag.

Så ett stort tack till henne! :)









2009-04-19 @ 22:12:07 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0