♥Stress!



Är nu riktigt stressad. Har datakunskap och det ända jag gör är att sitta här och tänka på vad jag ska ha med mig till Prag. Jag har inte "hunnit" packa och har inte tvättat de jag borde ha tvättat. Skulle ha sjuktanmält mig idag. Då hade jag kunnat vara klar med allt inför imorgon redan nu. HAr så mycket att göra. Ska packa, växla pengar, tvätta två tvätter som även ska hinna torka och det viktigaste... köpa godis! Isället sitter jag här. Shit vad onödigt. Jag arbetar ju inte ens! Haha, jaja igår gick det bra med dansen och allt flöt på som det skulle. Alla kunde lika lite av dansen, perfect! 

Det har gått riktigt fort! Alla dagar bara swishade förbi och nu är det imorgon vi åker. Klockan 6 på morgonen ska alla sitta i bussen redo att fara iväg. Jag kommer att likna en zombie, Haha! Julia ska sova hos mig. Hennes jävla buss går ju som tidigast klockan halv 6 imorgon. Och om hon tar den kommer hon fram 5-10 minuter försent. Inte bra! Hoppas att det blir lika fint väder som på bilden...
Jahopp nu sa glädjedödaren Julia att hon kollat vädret. Det skulle bli regn. Himla kul! Är det meningen att vi inte ska åka eller! Aah!

Får hoppas det blir bra iallafall ;)
♥Herrå!♥












2009-04-27 @ 11:36:09 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Sandra

Hoppas ni får de trevligt där! och sola lite till mig också ;) hihih

2009-04-27 @ 21:50:38
URL: http://www.sandrampersson.blogspot.com
Postat av: Linn

hahah men fy fabian att du åkte till prag utan mig eller? ;)

2009-04-29 @ 22:12:06
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Frida

Jussté!! Fan också! Glömde dig... Inte konstigt att min resväska var lätt ;)

2009-05-04 @ 11:29:47
URL: http://fidzi.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0