♥Miss Li & pluggning


Är lite stressad så detta inlägg får ta och bli lite kortare än det igår ;) Ska nämligen plugga till ett prov vi har imorgon. Sitter här och lyssnar på Missl Li och är samtidigt inne på youtube och annat. Medan jag gör detta försöker jag samtidigt att plugga men, surprise, det går inte så bra. :/ Var idag på skopunkten och hittade ett par riktigt fina, svarta pumps. De fick ta och följa med hem. Imorgon blir det skola och så ska jag hämta ut mitt Wild cherry kit från The body shop. Längtar!♥

Ska nu försöka fortsätta med pluggandet.

Så puss, hej!















2009-04-21 @ 20:56:44 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0