♥Sommar eller vinter?

Snowlight?

Shiiet! Snacka om att vintern verkligen är över! Känns som att det var igår det såg ut sådär och sen sa det bara poff! Och så försvann allt och man började att inse att det faktiskt finns gräs under snön. Himla sköönt. Det är faktiskt snart sommar och man känner det verkligen på sig! Men det som är lite tjorvigt är ju det här med att välja kläder. Ena stunden är det kokhett och den andra är det superkallt! Har sett många på stan som verkar tro att det är i mitten juli. De går nämligen redan runt i kortkort kjol utan leggings! Det är kanske liiite överdrivet. Det är ju trotsallt fortfarande April ;)

Sitter här och har nyss smetat in mina händer med wildcherry mojsirojs. Oj vad jag gillar den alltså! Bästa fyndet jag någonsin gjort tror jag ;) By the way, mina kläder ifrån Haléns kom idag. Vilket visade sig vara en stor besvikelse. Jag stryker under stor eftersom att alla kläder var alldeles för stora. Kanske råkade jag välja från mammaavdelningen för något är skumt -_- Jaja, men man kan ju se det positiva i det hela. Mer pengar till Pragresan på Tisdag! :)

På tisda´ på tisda´ på tisda´! :D

Jussté, imorgon är det nationella prov i Engelska. Önska mig lycka till ;)












2009-04-23 @ 20:05:04 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Sandra :)

Lycka till! men kanske är lite sent att säga de nu när vi redan gjort de ;) hehe

2009-04-24 @ 18:24:34
URL: http://www.sandrampersson.blogspot.com

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0