♥ Come on come on!

Nu har skolan "äntligen" börjat. Anledningen till att jag säger äntligen är för att skolan tyvärr måste börja någon gång för att det ska bli sommarlov igen. Själv ska jag redan börja räkna ner dagarna till nästa lov som börjar fredagen den artonde Oktober, vecka 42. Härligt!
Det är bra att de trycker in smålov lite här och där så att man kan vila sig lite.

Apropå vila, mitt schema är supermariobra! Jag bara älskar det! Jag skulle kunna äta upp det, bra är det! Kan ju börja med att berätta jag varje Måndag har sovmorgon till halv tolv och sedan bara har två lektioner innan jag slutar, klockan halv tre. På Tisdagar har jag ingen sovmorgon utan börjar kvart över åtta, men istället för att börja sent så slutar jag tidigt (kl ett!!), vilket är himla bra! Onsdagarna börjar tio och slutar tjugofem över tre! Okej nu kommer den jobbiga dagen. Man kan ju inte bara ha bra dagar, right?Torsdagarna börjar jag klockan kvart över åtta och slutar klockan fem! MEN, det är faktiskt helt okej, då vi ändå har bild i tre timmar som sista lektion. Man får ju gå när man är klar och bild är ju ändå så himla kul! Fredagarna börjar kvart över åtta och slutar tjugo över ett.
Nu kanske ni förstår varför jag älskar mitt schema! Äntligen är det min tur att skryta om mitt schema! Brukar alltid ha sån otur med sånt där, men inte i år inte! YEAS!!


Jag & systeryster!


Lyssna på den här härliga låten vettja! Tycker den är såå bra och mysig. Lyssna, lyssna, lyssna!




Om du själv någon låt som du tycker är sådär riktigt himla bra så får du gärna dela med dig i en liten kommentar!


Nu ska jag fixa lite middag och sedan ska jag ta och dra ut med Susabusa!

Hoppas alla har det bra!
Pyssipannan!



bloglovin










2009-08-31 @ 16:12:16 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0