♥ En kanelbulle, flera kanelböllar!

Aah! Buööh!
Japp, exakt så låter jag nu. Har precis tagit ut sista plåten med bullar. Blev 73 stycken! (Känner mig extra duktig som gjort så många alldeles själv.) Anledningen till att jag låter på det viset jag försökte stava mig fram till, är att jag, som vanligt, har ätit alldeles för mycket deg. Jag vet inte varför jag gör det, men mycket åker in i munnen under tiden jag bakar. Jag tycker inte ens att degen är så värst god, men jag gör det ändå. Himlans kontigt det där!


Nu ska jag vara extra duktig och fixa iordn ing mig och sedan lägga mig tidigt. Måste ju vila upp mig inför imorgon då Lina kommer väcka mig klockan sju på morgonen. Jag fyller ju nämligen år imorgon!



bloglovin







2009-08-05 @ 22:14:35 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0