♥ .

Det är dålig stil! Har blivit så himla dålig på att uppdatera. Jag har aldrig tid känns det som. Och när jag väl har tid så har jag inte lust. Vad hände med bloggsuget? Jag vill ju inte pressa fram en massa onödig text som då bara kommer att bli tråkig att läsa.

Har nu kommit hem från Kall, åkte dit ännu en gång och det blev riktigt lyckat. Vet inte vad vi gjorde eller vad som hände men kul hade vi iallafall!

Marianna åker snart till USA. Ja, hon åker faktiskt på Måndag! Shiet! Fasiken vad fort det gick! Har kanske inte berättat det men Marianna ska åka bort ett år som utbytesstudent. Kommer att bli himla tomt utan henne, men hon kommer ju tillbaka, som tur är.



Ha det bra, chexchoklá!




bloglovin













2009-08-22 @ 14:24:59 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0