♥ Packningsproblem!

Det här kändes lite tomt. Har blivit väldigt dålig på uppdatera. Dålig stil Frida! Du får allt ta och skärpa dig!

Något som jag bara måste berätta är att jag stör mig så jäkla mycket på de som tjatar om att skolan snart börjar. Jag tänker själv vara lite extra snäll och därför inte påminna er om att det bara är drygt två veckor kvar tills skolan börjar igen.. Fast nu gjorde jag det ändå.. Men helt ärligt, visst är det rätt störigt att helatiden bli påmind om detta? Vill de förstöra de här sista veckorna av lovet eller vadå?! Nej, mina veckor ska fasiken inte få bli förstörda av det här!
Nu ska jag radera det där ur minnet och låtsas som om jag har all tid i världen, som man gör på sommarlov.

Till helgen bär det av till Kall. Längtar riktigt mycket nu! Har nu gått från att vara inge pepp alls, till lite pepp, till jättemycket pepp! Det känns bra! Alexandra sitter nu på soffan och tittar på inspelningarna sedan Åretrippen och tältningen. Det är nåstan lite jobbigt när hon skrattar. Jag blir ju så jäkla nyfiken då!

Nä nu ska jag börja packa till Kall. Tror Alexandra får hjälpa mig med det här. Den här gången ska jag nämligen inte ta med mig så mycket packning. Jag lyckas alltid ta med mig för mycket packning! Jag är så himla dålig på att packa! Tar antingen med mig för mycket eller för lite, för kontigt eller bara helt fel.

 Någon fler än jag som har problem med att packa eller kanske har några tips till mig?







bloglovin



2009-08-11 @ 19:13:00 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0