♥ Smultronställe

Nu är det äntligen gjort! Nu har vi skaffat internet till sommarstugan. Så himla skönt! Tackar gudarna! ;)
Har inte hunnit skriva något efter Yran och har därmed inte hunnit berätta vad jag tyckte om helgen. Alltihop var super! Såg nästan alla artister jag bestämt, även fast de flesta gick under samma tid? Har ingen aning om hur jag hann springa mellan, men jag gjorde det. Såg presidenttalet, vilket var rätt jobbigt då det var så sjykt mycket folk. Efter presidenttalet började Lady Gaga. Detta gjorde att det blev ännu mer folk och ännu mer tryck. Men vad är en bra konsert utan en massa människor?

 Igår var jag ute i skogarna här omkring och plockade smultron. Det var smultron överallt. Plockade länge, mycket länge och fick tillslut ihop en hel hink. Det blev över 1 liter smultron! Gissa om det var gott till våfflor och grädde? ;)


Snacka om smultronställe!





Pratade nyss med Alexandra, och innan det, med Siu-sin. Pratade om hur vi ska göra med tältningen vi snackat om så länge. Pratar nu om att åka till Kall och tälta där någonstans eller åka till Forsaleden. Jag gillar inte att ha fler än ett alternativ att välja emellan så det här blev lite jobbigt. Kom på att det kanske inte ens går några bussar till forsaleden. Smarta vi är som kollat det?!

Sitter nu i stugan och lyssnar på musik. Spotify är ju bara så jäkla bra? Har dåligt med bra låtar nu så...
Har du något tips på någon supermariobraig låt så kan du väl slänga in en kommentar?

Förresten! Jag är med i en tävling om "månadensblogg", Skulle vara kul om du kunde slänga in en röst på mig där? :)
Ha det bra! PÖSS!


bloglovin








2009-08-04 @ 15:03:34 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: M

gott såg det ut!! Lyssna på Governor Andy-bonus på kortet ;)

2009-08-05 @ 21:48:08
URL: http://marrae.blogg.se/
Postat av: Angel

Hilf mir fliegen med Tokio hotel

2009-08-05 @ 21:48:14
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: joss

Åh gud så gott det ser ut! Somrigt som bara den..

Jag tycker 30H!3 - Don't trust me, är huuur härlig som helst (när man inser vad dom sjunger börjar man dock fundeera lite..), men man blir helt hoppig och sprallig av den!

2009-08-06 @ 08:55:40
URL: http://readablethoughts.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0