♥ Snart är vi redo!

Kom nyss hem från staden. Har varit och tittat runt bland tälten och tiggt åt oss lite gratisprylar. Såg även E.M.D. Har aldrig tyckt om dom vet inte riktigt varför. Dom är ju duktiga men såå.. ehh.. ja töntiga?
Förövrigt håller jag och Alexandra nu på att fixa iordning oss inför kvällen. Ikväll blir det bl.a. Lady Gaga, Timbuktu, Amy Macdonald och Presidenttalet såklart!
Har nog inte mycket mer att berätta nu, men vi hörs ju imorgon!


 
Pöss på er!


bloglovin










2009-08-01 @ 16:52:11 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: anne

:)

2009-08-01 @ 17:03:53
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: carro

hej, nu har röstningen på min tävling "månadens blogg" satt igång :) det ända du behöver göra är att be din kompis skicka din blogghemsideadress på en kommentar på min blogg .. svårare än så är det alltså inte :) så börja länka min hemsida så folk röstar på dig! lycka till.

2009-08-03 @ 15:59:02
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinelind

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0