♥ Liten Frida & stor Frida

Håller på att skriva ner vad jag ska ta med mig till Fäviken. Det inte långt kvar nu. På torsdag far vi! Marianna är nu i Polen. Undrar när hon hade tänkt komma hem, hon ska ju med. Hoppas hon vet att det är på Torsdag vi ska åka. Något lite konstigt är att jag såg henne på Konsum i förrgår. Var väldigt säker på att hennes mamma skulle följa med till Polen. Konstigt om bara Marianna skulle dit, de skulle ju hälsa på släkt där nere.

Gjorde ett stort misstag imorse genom att titta ut genom fönstret. Det ösregnade, eller ska jag säga ösregnar? Hoppas fan det blir bra till helgen annars kommer jag sparka regnmolnen i magen!
Jaja, hursomhelst så har jag ännu bara skrivit ner tre saker på min lista:
• Kläder
• Mobil
• Pengar

Himla bra lista det där. Nej, jag måste ta och fortsätta nu så att det inte slutar med att jag i sista minuten sitter och försöker trycka ner extra grejer som jag tycker är "viktiga" att ha med sig. Jag är så duktig på att ta med mig en massa skitsaker som jag inte har någon nytta av.
Skärpning Frida!


Till vänster - Frida, 5år        Till höger - Frida, 17år
Drar jag ut en framtand nu så ser jag ju exakt likadan ut som jag gjorde för 12 år sedan.
Härligt att man inte har åldrats ett dugg! :)

Ha det bra!


bloglovin












2009-07-20 @ 13:56:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Linn

hahaha, nää hennes mamma skulle inte följa med till polen! jag trodde också det först ;)

2009-07-20 @ 15:14:02
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Linn

hahah jag tycker vi ska ta ett allvarigt snack med hennes mamma och sen ifall det inte funkar tar vi i med hårdhandskarna, är du på?

2009-07-20 @ 23:32:11
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0