♥ En hög, två högar

Hej och hå!
Kom nyss hem från farfar. Har varit där och städat. Fy fasiken vad snäll jag är, sjykt ju. Gick ner på mitt rum och fick se högen av kläder som är slängda på min soffa. Såå jobbigt! Öppnade garderoben för att kasta in högen där och fixa det "senare", men upptäcker att det redan ligger en hög där. Jag har nu alltså två högar. Har inget minne av att jag redan kastat in en hög. Är det bara jag som gör såhär förresten? Några fler måste ju göra såhär annars är jag ju lite väl konstig. Måste ta och plocka ihop alla kläderna ikväll. Måste även börja packa ikväll. Hade tänkt att jag skulle hinna åka på gymmet också men det blir väl inte av då.

Har tittat igenom listan som jag, Marianna och Linn skrev i förrgår. Det är en checklista med grejer vi ska ha med oss ut på tältningen i helgen. Känns som att listan är så kort. Mitt motto är ju: "Ta hellre med för mycket, än för lite" så jag måste nog lägga till lite saker på listan ändå.

Ska snart åka till jobbet och titta på medan barnen "leker" (torterar) med marsvin och kaniner. Läste ut "När jag hör din röst" igår och har precis börjat på nästa bok, "Ljudet av ditt hjärta". Jag blir så irriterad över att det går så lågsamt. Bara jag som lätt skulle kunna tänka mig att hoppa över all text och bara läsa dialogerna? Allt blir ju så himla utdragit ibland! Men de är ju ändå för bra. Eller karaktärerna (en karaktär) är så bra. Nu ska jag fortsätta läsa.




Puss!



bloglovin













2009-07-02 @ 13:02:48 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: Ebba

JUSTICE! ääälskar dom. dom är så jvla bra!

2009-07-19 @ 19:06:04

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0