♥ Fixa & trixa

Kom nyss hem efter att ha följt Siu-sin en bit på vägen. Hon och jag har nu hållit på med Mariannas present i fem timmar, och jag skämtar inte. Vi började med klippandet och klistrandet vid femtiden och blev inte klar förrän vid tio. Ja, det tog en himlans tid men när det väl var klart så kände man att det var värt det. Det blev riktigt bra faktiskt!
Idag har jag även varit på stan och tittat lite. Bestämde mig för att inte hitta något alls, men vad gör man då? Jo, man hittar hur mycket som helst! Siu-sin fick hjälpa mig att bestämma vilka plagg som kastades tillbaka in i butiken och vilka jag skulle dra med mig till kassan. Det började med 6 plagg och slutade med två, en jacka och ett linne. Bra att Siu-sin var med, annars hade jag ju inte haft några pengar kvar till Yran imorgon.

Nu ska jag ringa till Alexnadra och bestämma hur det blir imorgon. Alexandra ska nämligen sova här under yran och hon kommer med alltihop imorgonbitti.

Här får ni en fin bild från Fäviken!


Sov sött!



bloglovin












2009-07-29 @ 23:38:21 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0