♥ I'm Back!

NU är man hemma igen! Jag är som något skilsmässobarn som är varannan vecka där och varannan vecka här. Började fixa med cykeln idag. Har tjatat om att jag ska måla om den i kanske ett halvår nu. Har änsålänge bara hunnit skruva isär den. Det var riktigt jobbigt, och det är ju bara ett av alla steg man ska ta.
Jaja, hursomhelst så har jag nu pratat lite med Siu-sin och vi har bestämt oss för att dra ut i finvädret och köpa glass och titta runt.

Här kommer lite glada bilder från Sundsvallstrippen då vi sovöver i husvagnen på IKEAs parkering. Vi är en typisk svenssonfamilj. Härligt!









Familjenglad!



Var på IKEA och testade alla toaletter!


Sista dagen. Jag och syster inte fullt så glada längre då våra plånböckers innehåll försvunnit spårlöst. Mycket konstigt!


Sedan bar det av till Loke där jag, Wirre och mamma var ute i skogen och letade smultron, hallon, svamp och blåbär men inte hittade någonting.

Nu ska jag ut med Susa! :)
Pusshej!




bloglovin









2009-07-15 @ 19:08:02 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Pian

Hejsan! Jag är med i en fototävling och skulle behöva din hjälp med en röst. Hoppas du ställer upp! Kram http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

2009-07-15 @ 19:12:12
URL: http://ruweni.blogg.se/
Postat av: SABINA ♥

svar:

jaa det är sjukt jobbigt & förvirrande! men det är iaf bättre med mig haha ibland så blir jag så frustrerad att jag måste få ut de på något sätt och då är bloggen bra :D



vilka härliga bilder du hade! ;D

2009-07-16 @ 08:42:30
URL: http://liinkan.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0