Inte redo längre?

Nej, allt blev pannkaka. För jag med mig otur eller vad är det här? Marianna ringde nyss och berättade att det inte blir någon tältning i helgen. Linn skulle tydligen till Stockholm på Måndag och bla bla bla. Annie hade ont i magen eller något och jag vill ju inte precis åka själv med Marianna. Vem vågar det liksom?
Hursomhelst så hade jag längtat sjukt mycket på att åka iväg men nu blir det inte av. Skulle ha följt med Alexandra till Kall på Holmtångsrocken ibörjan men avbokade det för att åka iväg på den här jävla tältningen. Nu har Alexandra redan åkt så kan inte boka in det igen. Resten av familjen har redan åkt till Loke, så denna helg blir ju inte direkt det jag hoppats den skulle bli.

BLÄ!




bloglovin











2009-07-03 @ 18:02:54 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0