♥ Klart

Hej & hå!
Bestämde mig till slut. Nu ska jag åka till Kall idag. Bussen går tretton fyrtiofem från stan. Kommer till Järpen byter buss och kommer sedan till Kall. Där ska jag sova hos Alexandra en natt sedan blir det någon auktion på dagen eller om det var idag. Vet inte riktigt. Har som vanligt ingen koll. Efter det blir det allafall en natt på Hembygdsgården, också kallat "spökhuset".

Nu ska jag dra in till stan med Marianna och försöka hitta någon bra present till systra mi. Kan tyvärr inte skriva det här om hon skulle råka läsa det. Tell you later guys! ;)

Här får ni en supermariobra låt!


PYSS!




bloglovin












2009-07-07 @ 09:25:33 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: SABINA

sv: mitt hår blev jätte bra så jag är nöjd ;D

vad händer idag då?

2009-07-07 @ 14:11:09
URL: http://liinkan.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

skön låt :)

2009-07-08 @ 22:12:49
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0