♥ Nu far jag...

..till Fäviken!
Fick äntligen tag i Marianna, som då låg och sov. Jag frågade snabbt om hon skulle med till Fäviken, men hon sa att hon inte hinner. Jag hade då inte ens hunnit säga vilken tid vi skulle åka så jag vet inte om hon bara var trött och ville varaa hemma idag eftersom att hon precis kommit hem ifrån Polen.
Får väl hoppas att hon kan komma till Fäviken imorgon istället då. Vi har pratat om det här hela sommaren så om det här blir pannkaka som allt annat har blivit så blir jag så himlans besviken :/



Nej Frida, inga sura miner!
Nu ska du ju dra dig in till stan och sedan därifrån ta bussen till kalla Kall.

Frida säger hejdå & slänger pössar!



bloglovin



2009-07-23 @ 12:38:59 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0