♥ Pepp, pepp, pepp!

När jag skrev förra inlägget var jag inte på speciellt bra humör. Efter att jag skrivit klart ringde pappa och sa att jag kunde ta moppen till stugan istället. Jag gjorde det och kom dit precis i tid för middag. Under resten av helgen blev det en massa bad, till och med för Wirre. Jag solade även en del. Grillade, bastade och badade tunna hos Björklunds. Såå mysigt!

Kom nyss hem ifrån stugan och väntar på resten av familjen. Var tydligen snabbare än dem på att ta mig hem.
Har inte tänkt på detta innan, men imorgon börjar mitt sommarlov på riktigt. Skönt, skönt och mycket skönt!

Pratade med Alexandra i fredags efter jag fått veta att tältningen blivit inställd. Hon fick mig verkligen på bättre humör och vi började prata om Fäviken. Trodde väl inte att jag skulle längta så himla mycket om jag ska vara ärlig, men när vi börjat prata blev det bara, Kaboom! Och sedan blev båda två helt galna över hur kul det kommer att bli. Vi har varit alldeles för lite med varandra i sommar. Kanske för att hon är så mycket i det där förbaskade Kall ;)

Nu ska jag gå ifrån pappas dator innan han kommer hem och får något spel på mig, eller rättare sagt, kastar ett spel på mig.


Palexandra!

Hoppas alla haft en fin och bra helg.
Puss, syns  och hörs senare!



bloglovin












2009-07-05 @ 17:40:20 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Mattias Borglin

Suuuper :) Jo det är skitbra här haha :D

Händer hos dig ?

KRAM

2009-07-05 @ 21:24:20
URL: http://mattiasborglin.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du!!

Har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. det är väldigt jämmt mellan oss och tvåan så varje röst är mycket uppskattad.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-05 @ 23:32:35
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0