♥ Problem

Frida sitter nu här och filosoferar. Vaknade nio och kände mig mycket duktig för att inte ha slösat bort hela dagen med att sova. Fick sms av Alexandra, vilket förstörde mycket av min morgon. Hon skrev att de ska sova på hembygdsgården på onsdag istället för den tjugoandra, som vi bestämt innan. Det var tydligen så att alla andra jobbade den tjugoandra och därför inte kunde då. Allt jag planerar går ju bara sönder! Blä! Funderar nu på att åka till Kall imorgon men vet inte riktigt då jag nyss bestämt med Marianna att vi ska på stan då. Måste hitta present till Lina, som fyller år på Torsdag. This is a big problem!

Vad vill en liten nittonåring ha på sin födelsedag? En ponnyhäst?
Naee... Jaja om någon kommer på något bra så kan ni ju gärna få slänga in en kommentar.

Nu ska jag gå ut med lillvovven och sedan fixa till lite här hemma
Ha det bra!



bloglovin









2009-07-06 @ 12:45:25 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Mattias Borglin

okejokej, ge henne presentkort på något spa, det uppskattar hon nog.

Jag kom nyss hem från jobbiga jobbet

2009-07-06 @ 17:14:07
URL: http://mattiasborglin.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0