♥ Redo!

Satte nyss in videokamran i laddaren och känner mig nu riktigt redo inför helgens äventyr. Vi skall filma så mycket vi bara kan och köra Robinson. Har redan snackat med Linn om att bilda pakt så nu behöver vi bara få med Annie också, sedan blir det lätt att rösta ut Marianna (som är vårt allra största hot).

Idag, efter jobbet, ska vi iväg och handla mat och grejer. Vet att vi snackade om att vi skulle leva som de i Robinson men det verkade inte vara någon mer än jag som faktiskt var på den idén.

Har skickat efter mina gratis presentkort nu. Blev medlem på gratisbio för någon månad sedan och har nu klickat på lite länkar och därför nu fått ihop tre gratis presentkort på Gina Tricot, bikbok och H&M för 500kr. Helt gratis!
Alltså, inom en till två veckor ligger de i min brevlådan. Är det inte härligt?
Bli medlem du med! Då får du extra poäng som "startbonus"!




Ha en underbar dag!




bloglovin













2009-07-03 @ 12:39:28 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Amanda

Hoho nu har lilla jag börjat blogga igen ;)

Svar: vad kul!

Hur mår du då? (förlåt för jätte sent svar)

2009-07-03 @ 14:47:41
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: Mattias Borglin

Hejsan :)

Hur e de

Kram Mattias

2009-07-03 @ 21:42:16
URL: http://mattiasborglin.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0