♥ Sundsvall istället

Hej och hå!
Blev inte riktigt som planerat. Åkte till Loke i Fredags men hann bara vara där i cirka en timme innan vi upptäckte att vädret var riktigt kasst, och skulle fortsätta vara så över helgen. Vi bestämde oss därför för att dra en sväng till Sundsvall. Där blev det shopping på Birsta city och IKEA. Köpte en massa kläder och en massa kuddar. Oj, vad jag älskar kuddar! Har nu kommit hem och testat allt jag köpt och är fortfarande nöjd. Ska snart till loke och denna gång stanna där i mer än en timme :) Här kommer bilder på några av mina fynd jag gjorde under trippen.


Wirre med mina tyffa brillor och jag med min mysiga jacka :)



Min andra jacket! Härligt!


Och Alexandra det är Jeansleggings. Nu sa jag det!



Nu ska vi fara.
Pusshej!




bloglovin












2009-07-12 @ 19:29:16 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: lisa

va snygg du är lillfisen!

2009-07-13 @ 02:07:10
Postat av: Linnéa

Tack, söt!

Va bra att det är bra (=

kram!

2009-07-15 @ 17:38:38
URL: http://princessbling.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0