♥ Alexandra is back!

Hallelåjaaah! Nu håller vi på o fixa och greja inför Yran! Slänger kläder hit och dit m.m.
Tidigare idag så hämtade Frida mig från bussen som jag kom på ifrån kall. Vi var hem en snabbis sen drog vi till stan och sen till Marianna och grattade henne på födelsedagen, först blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss för marianna var inte hemma, men det slutade med att vi gömde oss bakom soffan och sedan överraskade henne när hon väl kom hem vilket blev bäst iaf! Hon fick super många superbraiga presenter och vi fick tårta och mumsigt fika som tack. Tårtan färgade våra munnar helt blåa men det var nått vi sket i. ^^
Här är lite bilder från Mariannatrippen :


Tittskåpet Marianna fick av Frida och Susa :)


Spiderpigs mor X)


Jag och Siu-sin med alla paketeten :)


Marianna och Linn gör solhälsning?


Kalas på Mariannas balkong!



Gömd bakom soffan och väntar på Mariannas hemkomst.


SURPRISE!!


Linn var också där! :)


Börje - The börj of the semester! :D


GRATTIS MARIANNA!

Nu ska vi äta sedan blir det YRAN!



bloglovin



// A L E X A N D R A P E R M I N G
2009-07-30 @ 17:16:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Skönhetsbloggen!

Gulligt tittskåp! :D

2009-07-30 @ 17:22:13
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0