♥ Bäst humör!

Har nu kommit hem från Fäviken, där jag haft det sjykt kul. Träffat så mycket konstiga, roliga och jäkligt härliga människor! Vi skällde på regnet och ignorerade det totalt. Tältade, vilket var rätt kallt men det ordnade upp sig till slut.

Kom nyss ut ur duschen och längtar nu till min sköna säng. Lina ska vara extra snäll idag och laga kycklingwook till mig. Tack till henne! Skönt att slippe stöka efter en helg som denna.
 
Förresten! Krogstråket har nu börjat, vilket betyder att Yran inte är långt ifrån. På Torsdag smäller det! Då är det både Mariannas födelsedag och Yrans startdag! Yeay!

Tog inte mycket bilder men här får ni fyra som beskriver helgen rätt bra!


Bäst humör tills vi dör!


Iiiiiiii! <3


Johanna på bråkmakargatan är mycket, himla morgonpigg och känner sig fräsch, superfräsch! ;)


Världens bästa kiss!  HAHA!

Frida tackar de som gjorde helgen till det den blev! <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Frida ska nu ta och ringa till Marianna och prata bort lite av sin dyrbara tid ;)

Puss på er söjtisar!



bloglovin















2009-07-26 @ 19:21:58 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: marianna

marianna tycker det är pyttelite läskigt när frida skriver i tredje person

2009-07-27 @ 13:59:42
Postat av: carro

tjennare bruden. Har lagt till dig på min tävling "månadens bloggare" nästa vecka klockan 18.00 på måndag kommer det vara sista dagen att anmäla sig om det finns tillräckligt med deltagare annars kommer jag fördröja det. Men strax efter att jag tycker det finns nog med deltagare så är det bara att be kompisarna rösta ihjäl sig och du får länka till min blogg så du vinner röster :) lycka till!

2009-07-27 @ 18:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinelind
Postat av: Sabina Lindquist

tittar in...

och önskar dig en trevlig dag! :D

/ Sabina Lindquist

2009-07-28 @ 07:22:42
URL: http://liinkan.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0