♥ Discodinosaurs

Har nu kommit hem från staden med Susa och börjar nu fundera på vad jag ska laga till middag. Kollade nyss vad det ska bli för väder till helgen och nu har det ändrats igen. Igår stod det att det skulle vara ösregn hela helgen. Imorse stod det soligt med moln, och nu står det moln/sol på fredag, regn på lördag och Moln/sol/regn på Söndag. Vad är det här?!

 Så bra och härligt töntig låt! :)
Cartwall - Club Dinosaur




 Hursomhelst, så hittade jag faktiskt något på staden idag. Ett helfärgat mörkrosa linne! Jag fick de övriga pengarna rätt i fickan vilket kändes riktigt bra. Trodde innan att jag skulle få ännu ett presentkort med de övriga pengarna på, men så blev det inte.  Tittade även på skor. Gjorde då bort mig lite:

Står och plockar ur en hög med skor som låg på ett av de många borden och vänder mig om och ropar mot Siu-sin som sitter några meter bort och väntar:

Alla skor jag hittade var i min storlek! Hur ofta händer det liksom!?

Siu-sin (och en av tjejerna som jobbar där) tittar på mig som om jag är blond i hela huvudet och pekar sedan mot bordet igen och ropar sedan tillbaka med ironisk röst:

Men gud vad konstigt!

Jag vänder mig om och får se att mitt på bordet jag plockat skor ifrån, står en stor skylt med texten: Strl 39. Bredvid detta bord står ett till bord med massa skor och en till skylt med texten: Strl 38. Jag tittar runt och ser att det finns sådanna skyltar på alla borden och säger sedan:

Ja, oj så konstigt!

Haha!

Siu-sin är mycket glad eftersom vi nu fått fint väder igen :)





bloglovin












2009-07-22 @ 17:02:54 ♥ Dagens citat Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0