♥ Hej då så länge!

Hej på alla söta!

Imorse fick jag kliva upp tidigt för att jag skulle åka och städa hos min farfar. Gör det en gång i veckan. (Oj, låter som om jag är värsta perfekta gullungebarnbarnet, men det kanske jag är? ;) När jag hade varit där åkte jag hem. Trodde då att Alexandra fortfarnade skulle ligga sovandes på min soffa, men nej, det gjorde hon inte. Puts väck var hon! Vet inte varför, men jag brydde mig inte. Dålig kompis jag är! Som om det var helt normalt att någon bara försvann hemma oss mig?Jag gick hursomhelst och la mig i min säng och somnade rätt fort. Vaknade några timmar senare av att Alexandra ringde och berättade att hon, rätt tidigt imorse, fått veta att någon skulle komma en halvtimme senare och skjutsa hem henne så hon kunde hämta lite saker och så. .

Sitter nu här och väntar på Alexandra som är påväg hem från staden. Hon har varit där i någon timme nu och desperat försökt hitta något att ha på sig ikväll. För jag har väl inte glömt att nämna att det är Yran här i stan?
Ska nu fortsätta fixa håret, som by the way, nu ser ut som ett skatbo. Härligt!

Här kommer en bild på Alexandra och mig när vi äntligen kände oss snygga nog för att gå in mot Yranområdet.


Nu går vi..


bloglovin










2009-07-31 @ 18:54:16 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0