♥ Fotograffrida

Nämen hallilåjah!
Frida
sitter nu här och väntar på att Siu-sin ska ringa. Har idag varit på stan, igen, fast denna gång med Julia. Riktigt längesedan jag träffade henne sist! Vi gick strosade runt på stan och skrattade åt allt som går att skratta åt och lite till. Skulle egentligen ha gått med Siu-sin, Sofie och Jessica på stan efter jag vart med Julia men Susa svarade ju inte på sin jäkla telefon, vilket gjorde det hela lite svårt. När jag kom hem fick jag äntligen tag på henne så nu ska de börja dra sig hemmåt. Ska ut och träffa dem en snabbis och käka glass. Shit, jag är nog lite beroende av glass, äter det ju helatiden! Ikväll blir det till att vara med Alexandra. Får se vad vi hittar på för något skoj.

Jaja, fick låna systers superkamera och ta lite kort. Det är så mycket roligare att fotografera när man använder en bra kamera. Annars använder jag min mobil med 2 megapixels. Jippie! Den är ju så bra -_- Är ingen mening att försöka få min mobil att låta bra när Linas kamera har 12 megapixels. Snacka om att jag är avundsjuk på henne nu! Får sno den lite oftare tror jag, moahaha!



Pyss!


bloglovin













2009-07-18 @ 15:57:40 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0