♥ The biggest chokladbolls in the wörld!

Shit, vad jag har blivit nervös inför morgondagen nu. Marianna är fortfarande inte hemma och imorgon åker vi. Jag vet inte ens om hon vet att det är imorgon vi åker. Aaahhw! Vad ska jag göra? Panik!
Jag måste nog bara ta och lugna ner mig. Klart att hon hinner hem, right?

Ska försöka att tänka på något annat istället. Jag kan berätta om gårdagen. Jag var med Siu-sin som sagt. Vi var på stan och blev tillslut riktigt hungriga. Först pratade vi om att gå och fika. Men betala 40kr för en chokladboll är ju inte så kul, så vi bestämde oss för att gå hem och baka "några" själv istället. Letade efter chokladbollsrecept och hittade receptet jag skrivvit när jag var liten. Kul att min mamma lärde mig att kalla det för negerbollar -_- Så heter det inte! Tyckte jag gjort ett ganska bra jobb med skrivandet iallafall. Som ni ser på bilderna blev det inte "några" chokladbollar, utan bara två stycken. Men dessa blev riktigt stora. Vi orkade inte ens att äta upp dem, så stora var de. Senare på kvällen tittade vi på film och åt glass. Tjockisar vi är eller vad? ;)

Nu ska jag ringa till Susa och höra när vi ska dra in till stan, gjorde inte upp hela mina presentkort sist så får väl försöka fixa det idag istället. Förresten har jag nu skickat efter ännu ett par gratis presentkort. Denna gång blev det på totalt 700kr. Yay!

Vill du också ha gratis presentkort? Klicka HÄR eller
HÄR och bli medlem! :)





Hoppas alla får en härlig dag!



bloglovin





2009-07-22 @ 10:30:47 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Sandra

gott med chokladbollar :) Yammii!

2009-07-22 @ 11:02:12
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0