♥ Vilodag

Var igår ute och traskade omkring på stan med Alexandra och Siu-sin. Det var ovanligt lite folk ute igår, vilket var tråkigt så vi gick hemmåt. Hemma tittade vi på film, skräckfilm som vanligt. Åt godis, chips och en massa popcorn.
Vaknade klockan halv tio idag och gick och satte mig framför datorn. Gick in på youtube och kunde sedan inte ta mig därifrån. Är det någon som känner igen sig? Man klickar vidare till nästa klipp helatiden och det tar ju aldrig slut. Jag är ju så jäkla nyfiken på vad nästa klipp handlar om. Blä på youtube! Jag sa fan anmäla dem för..ehh.. fångamänniskoruppmärksamhetförmyckettrakasserier. Ja det ska jag fan göra! :)

Har kanske redan nämt det, men isånnafall gör jag det igen. Jag har fått mina gratis presentkort nu! 500kr helt gratis, är det inte härligt!? Ska därför på stan imorgon med Alexandra och försöka hitta något fint att trycka in i min lilla garderob.

Resten av denna dag ska jag bara ta det lugnt. Söndag betyder ju vilodag, right?




Hejda!


bloglovin










2009-07-19 @ 13:02:18 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0