♥ Yeah, and I'm a horse in a personsuit?!

Hej på er!
Sitter nu här och har precis packat ihop mina sista saker. Ska till Loke med mor och far idag. Hoppas det blir bra med vädret så att man får något att göra.

Igår var jag med Marianna. Vi åt tårta och en massa godsaker även fast hon hade "gosakerförbudsvecka" denna vecka. Hon hade hållt sig hela veckan men nu hjälpte jag henne att sabba det. Great! Vi tittade även igenom videoklippen som jag filmat när vi var i Kall och sedan de från Åre. Vi lekte med presenterna som Lina fått och sedan tittade vi på The Simpsons Movie.



Jag med en av Linas presenter. Nej, det var inte tröjan hon fick. Det var huvudet! :O

Förresten! Jag är med i en fototävling. Rösta på min bild! Please, please, please!
Klicka HÄR :)

Nä, nu ropar mamma så nu ska vi väl ta och fara.
Ha en bra helg allihopa!



bloglovin













2009-07-10 @ 12:28:53 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: thisistess | therese mark

Sv: Jaa, Borat är bästa namnet, haha! Blev bara lite förvånad... x) Hahaha!

2009-07-10 @ 17:22:42
URL: http://thisistess.webb.se
Postat av: Linnéa

Hej! Det är jättebra.

Själv? (=

kram

2009-07-10 @ 20:26:58
URL: http://princessbling.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0