♥ Afropeople

Nu är det så att jag har sovmorgon till tjugo över ett. Ja, det är ju bra men det är något med mig som gör att jag inte kan sova länge när jag väl får göra det. När jag inte har sovmorgon känns det som att jag skulle kunna sova till 12, men när jag väl får sovmorgon, ne, då ska jag ju självklart vakna och vara hur pigg som helst redan klockan åtta. Blir så arg!

Tittade bilder på pappas dator och hittade dessa. Kunde inte låta bli att lägga upp dessa då jag skrattar varje gång jag ser dem. De är ifrån när jag och Marianna i vintras var ute och åkte skoter. Vi tyckte att vi skulle få lite mer respekt på isen om vi satte på afrosar utanpå hjälmarna. Sant, så sant!



Ice, ice, ice!



Marianna the Pistvakt!


Ibland tar det tid innan man tar sig upp! Okej?


Ta iii !


glad                   &                   sur




bloglovin
















2009-06-03 @ 11:58:41 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: sandra

Man tackar så mycket för de.! :) då kan man ju passa på att fråga om man får slänga in din länk på min blogg? :)

2009-06-03 @ 17:04:13
URL: http://sandrampersson.blogspot.com
Postat av: Daniel

hehe blev så glad.. e själv hemma norrut å e van med skoterliv.. lovely!!



(dej ska jag följa på lovin)

2009-06-03 @ 21:54:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: BESIANAMAVRAJ

har ni inte gina där:O? vart bor du?^^

2009-06-03 @ 23:30:54
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0