♥ Äntligen åkte de upp...

...på Linns blogg. Ibland kan hon ju vara allt för dryg. Fick nästan lust att åka hem till henne och hoppa in genom ett fönster och ta beslag på hennes kamera. Då skulle jag ju ha kunnat visa bilderna för länge sen! Hursomhelst, här är de! :)




















Lina badade..


..och jag var snäll och hämtade hennes skor :)


Too much to handle?


Habadababaddabbba....


..abaddabbba...




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har det varit en mycket slapp dag på jobbet. "Chefen" åkte iväg och var borta i över två timmar så det blev sola, sola för mig och Lina. Jag hade inte fått någon färg alls när jag kom hem och blev mycket besviken. Jag gick därför ut på verandan och la mig. Efter en timme kom systra mi hem och jag gick då in för att göra henne sällskap i köket. Gick då även förbi spegeln och fick syn på mig själv (Nähä, dig själv?). Jag ser nu ut som en röd tomat, och det, inte bara i ansiktet utan över hela kroppen. Eller nej, ja just det, inte över hela kroppen. Jag är ju fortfarande vit där jag haft mina shorts. Ser ut som att jag nu alltid går runt med shorts. Härligt!

Nu till det konstiga. Jag hade inte på mig shortsen när jag solade på verandan utan hade endast dem på mig under dagen på jobbet. Som sagt hade jag inte fått någon färg alls när jag kom hem. Frågan är nu, hur fasiken har jag fått shortsbränna utan att ha haft på mig shorts?

Jaja, gjort är gjort (men inte snyggt). Nu ska jag dra in på gymmet och vara extra duktig.

Ha det!



bloglovin














2009-06-24 @ 17:52:34 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: OLESSIA

fina och roliga bilder

2009-06-24 @ 21:56:28
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Lova

Vad konstigt, men härliga bilder! =)

2009-06-25 @ 21:31:09
URL: http://lovaamalia.blogg.se/
Postat av: Linn

hahha det kändes lite som om du bara tog upp skorna för kamerans skull, jag vet inte, det är bara en känsla jag har.. hehehe

2009-06-26 @ 00:10:37
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0