.

Fy fan vad förbannad jag blir! Jävla idiotjävlar!
Kom idag till jobbet och fick veta att någon/några brytit upp stängslet till hönsen och kastat stora stenbumlingar på dem. En höna hade de tillochmed tagit med sig. Vet inte om de dödat den eller vad de har gjort. De andra hönsen som fortfarande är kvar blödde och är nu jätteskygga. För två år sedan hade det tydligen också varit någon/några där och förstört burar och sånt. De hade då även dödat alla kaninungar de hade och sedan kört en skruvmejsel rakt igenom kaninmammans mage så att hon satt fast i marken. Jag blir så himla arg! Vem fan gör så?


bloglovin












2009-06-30 @ 18:03:46 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Tippie

Nej men gud va hemskt! Hur kan folk göra sånt?!:O Då förstår jag att din dag inte varit så bra.

2009-06-30 @ 18:37:31
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Linn

sjuuuuuuuuukt ! uscha

2009-06-30 @ 23:05:52
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0