♥ G R A T T I S..

..till systra mi som från och med idag verkligen är arbetslös på riktigt!

Blev inget inlägg alls igår, vilket är ganska ovanligt, men jag hade så mycket att göra och fixa så hittade aldrig någon tid till att skriva. Vi var lediga från skolan igår och gick därför och viftade med vårt plakat och kollade när syster åkte flak. De såg ut att ha så roligt på flaken. Ojojoj, vad jag är avundsjuk på alla som nu är klara med skolan och kan dra ut i arbetslivet!

Hursomhelst så gick dagen fort och senare blev det buffé med släkten hemma hos oss. Marianna kom också. Hon och jag hjälpte till att fixa lite med maten, sedan blev det äta mat och sedan åt vi massa tårta. Mumma! Senare på kvällen drog vi in till stan för att titta på alla studenter som då skulle stå på rådhustrappan. I satn träfffade vi en massa fok och kvällen blev faktiskt rätt lyckad.

M in farbror när vi nämnde att vi skulle in till stan


Farbror: Nämen vi ska också in till stan! Din mamma med. Då blir det FIFF! Vet du vad det står för Frida?

Jag: Nej, vadå?

Farbror: Förälder i full fart! (skrattar så han dör och tycker att han nu vart riktigt påhittig)



Jag och Marianna gick runt och pratade lite med poliserna


Marianna: Tjena Gunvald Larsson!

Polis: Hej!

Marianna: En fråga bara. Vad skulle ni göra om det plötsligt skulle börja regna ner tegelstenar från himlen? 

Polis: Ja, vi skulle väl söka skydd?

Jag: Men vi råå?!?!

Polis: Jaa, vi skulle väl säga att ni också borde ta skydd?

Marianna & jag: Eeh.. jaha? (ger dem några onda blickar och går sedan vidare)


Vi frågade dem denna fråga eftersom att vi trodde de skulle ha en mycket bra plan för hur de skulle kunna rädda så många liv som möjligt men nej, nej, inte Östersunds poliser inte!



Alexandra som var väldigt pepp igår, sprang omkring och hejade på varenda person som hon trodde att hon kände.


Alexandra: Nämen! Hej Oscar! (Tar tag i denne "Oscar" och drar honom mot våran grupp.) Jag bara måste presentera dig för mina vänner!

"Oscar": Men jag vet ju inte ens vad du heter?

Alexandra struntar i vad "Oscar" säger och börjar presentera denne "vän" för sina resterande vänner...

Haha, oj vad vi skrattade





Mer bilder ifrån flaken m.m. kommer kanske tomårrov




bloglovin













2009-06-06 @ 13:01:08 ♥ Dagens citat Permalink


Avtryck
Postat av: sandra

Att vi inte sågs nått igår då :O de var lite synd, men men det hördes som att du hade en good time iaf :D

2009-06-06 @ 13:58:06
URL: http://sandrampersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! Jag kom på idag att det var fel oscar! XD

2009-06-07 @ 17:14:27
Postat av: Sandra :)

Nej men precis, Östersund e int stort ;) träffade också på jennifer en gång, men de var inte många sekunder. men vi får ta igen de nästa år ;) hehe



du, vi må lämna tillbaka skåpnykeln till gympaskåpen så vi kan bli en hundrig rikare (;

2009-06-07 @ 19:19:37
URL: http://www.sandrampersson.blogspot.com

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0