♥ Gammalt blir nytt

Ja, eller för mig blir det iallafall det! Hittade ett par gladiatorskor på vinden och har även hittat min väska där. Såå härligt när man slipper att köpa nya grejer och istället får sakerna gratis och då, dessutom är ensam om just dessa. Eller är det någon annan som har ett par sådanna skor ifrån Grekland som är från år 1364? ;)




Nä nu ska jag gå och laga mat.. Hmm.. vad blir det idag då?
Jobbigt att vara Gordon Ramsey ibland!

Puss
&
Kram


bloglovin

















2009-06-02 @ 16:26:45 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: vilja

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

2009-06-02 @ 18:58:38
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0