♥ Jag har tråkigt tralalalala, jag har tråkigt tralalalalala LAA!




Sitter nu här på skolan och har det tråkigt. Riktigt tråkigt! Funderar på att gå hem tidigare. Vi gör ju ändån ingenting! Snart är det lov. Shit, vad det går undan! Till helgen ska jag, Marianna och Alexandra dra till Åre. Vi ska vakta Mariannas systers lägenhet eftersom att hon ska resa bort. VEt inte vart hon ska men hon ska iallfall bort. Vi ska bara ta det lugnt och vara extra tjocka som det ser ut nu. Har inga planer alls. Häärligt!


Som sagt så sitter jag på skolan och har därför inga bra bilder. Jag tycker själv att det blir så tråkigt utan bilder så var tvungen att lägga upp en ändå. Här får ni!


Wirre





bloglovin


















2009-06-09 @ 09:30:55 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0