♥ Marianna är jättehungrig

Nu är jag iu Åre med Marianna och Alexandra. Igår kom vi hit med tåg tidigt på morgon. Åkte klockan åtta på morgonen från stan och var framme till runt nio. Jag och Alexandra hade sovit kanske 3 timmar den natten så det var ingen höjdare av vara tvungen att gå upp klockan 6 på morgonen då. Igår hade vi det jättemysigt. Vi spelade Yatzy och kinashack, det sista tog så himla lång tid så vi fick till slut avbryta och sägfa att alla vann. Efter det åt vi mat, det blev korv. Det var inte så svårt att välja vad vi skulle laga för middag när vi vet att det ända vi vet hur man lagar är två olika sorts rätter, korv med bröd och köttbullar och makaroner. Härligt! (Ni kan nu gissa vad det blir för middag ikväll) Senare på kvällen blev det singstar. Har aldrig tänkt på det innan men alla vi bör nog söka till idol. Det skulle bli en succé!

Ikväll blir det hemfärd för mig ochg Alexandra. Då överger vi Marianna i huset och tar själva tåget hem till Östersund.

Nu har Marianna fixat frukost och är jättehungrig och står och skriker på mig vid dörröppningen. Hon säger att hon skulle kunna äta en björn. Blä på henne!



Pusshej!



bloglovin












2009-06-14 @ 13:41:26 ♥ Bildlek Permalink


Avtryck
Postat av: Linn

åt marianna denna gång riktigt blodig körv? :D

2009-06-14 @ 18:29:22
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0