♥ Muskelknutte


Var på gymmet med Alexandra idag. Vi ligger på ett par madrasser och gör situps med en sån där ställning(?). Då kommer det ett muskelberg och lägger sig på den tredje madrassen.


Muskelberget: Är ni nya här eller?
(Alexandra och jag blir tysta och stannar upp)
Alexandra: Syns det? -_-

Jävla muskelberg! Komma här och vara kaxig!


Nu ska jag sleepa och försöka drömma om medeltiden eftersom att vi har prov i det imorgon och jag inte riktigt har hunnit träna ännu.

Bye bye, lingonpaj!♥



bloglovin




















2009-06-03 @ 23:32:59 ♥ Dagens citat Permalink


Avtryck
Postat av: BESIANAMAVRAJ

vet inte vart det ligger (A) lust att förklara lite :D haha ^^

2009-06-03 @ 23:40:46
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: alexandreeey

haha! förhoppningvis gjorde det inte de :P

2009-06-04 @ 14:14:30

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0