♥ Snabbisdagen

Ja, denna dag gick undan! Först var det sovmorgon till tio i morse. Sedan var det skola resten av dagen och jag hann med riktigt mycket av skolarbetet. Härligt! Efter skolan bar det hemåt och sedan blev det till att åka in till stan igen för att gå på gymmet. Jag och Alexandra tyckte att det skulle vara en bra idé att testa Step. Det var det inte. Jag har aldrig riktigt fått till det där med att göra två saker samtidigt så det blev katastrof. Jag såg nog ut som en sillmacka med kaviar (sillmackor med kaviar är nämligen riktigt dåliga på Step). Efter hälften av passet gav jag upp. Klarade inte av att stå där som en idiot och se sådär lagom efterbliven ut. Jag gick därför till rullbanden och surade. Efter träningen åkte jag hem, for in i duschen, sedan ut och nu sitter jag här och skriver om hur min dag har varit.

Nu ska jag plugga inför Svenskaprovet jag har imorgon. Missade det förra veckan då jag var sjuk så måste därför göra det imorgon istället. Nä, shit också! Nu frågade pappa om jag vill kolla på film och jag kan inte stå emot. Får plugga efter filmen.. Eller inatt.. eller imorgon... Vilket antagligen inte kommer att bli av. Fast Sandra sa att det var mest ett, kryss, två-frågor, vilket är mycket bra. Det är mycket lättare än att skriva ihop egna långa, tjorviga svar. Nä, nu ska jag kolla film.






Here you got a haerligt fireig picture that forestaller Marianna in the skog when we sleepade in a byvack.



Pusspåer!



bloglovin




















2009-06-08 @ 21:29:58 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0