♥ Att göra i sommar

Ja, nu är jag hemma igen och sitter nu här framför datorn och funderar på vad jag skall göra i sommar. För en stund sedan kunde jag inte komma på någonting jag skulle göra, men nu, nu skulle jag kunna skriva ner tusen saker som måste göras i sommar. För det första ska jag sommarjobba på 4H gården. Vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter är men det är något med djur. Efter det ska jag och Lina hjälpa pappa att måla huset. Sedan ska jag ju ut och tälta med brudsen. Först med Alexandra, Marianna, Madde och Linn. Då ska vi köra Robinsonstyle och klara oss på samma sätt som de gör i robinson. Eller ja, nästan lika som de klarar sig i Robinson. Vet inte riktigt om vi inte tänker ta med oss mat och så men vi ska iallafall försöka att skaffa "egen" mat också. Lite blåbär maybe? ;)
Sedan ska jag ju tälta i Forsaleden också. Det blir med de andra flickorna, Siu-sin, Sandra, Sofie och Marianna. Jag kanske även ska på en liten semester med mi familia ner mot Göteborg men vet inte riktigt om det blir av. Jag ska även försöka att vara så mycket som möjligt med Marianna i sommar eftersom att detta blir den sista sommaren innan hon åker till USA. Sedan är det ju Yran också!

Någon fler som har en "att göra i sommar-lista"?



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite Twilight innan jag somnar.
Pusspåer!♥





bloglovin















2009-06-07 @ 21:57:21 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: Daniel

Absolut ska en sommarlista göras!!



Bara värmen skulle komma snart!!!

2009-06-08 @ 11:29:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linn

På robinson tältningen ska jag pakta som bara den! hehehe

2009-06-08 @ 14:59:45
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: hahahahahah, jag är lätt på våran pakt bara inte Marianna gör en Ellinor och låtsas vara dålig för att sen dra oss vid näsan och vinna hela skiten!

2009-06-08 @ 18:55:35
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0