♥ Sommarlov!

ja, nu har hela tio månader swiishat förbi och det är äntligen sommarlov!

Skolavslutningen var helt okej. Lyssnade på rektorns tal och hörde på några sjung och spelade några låtar sedan gick jag och alla till klassrummet för att säga hejdå. Där fikade vi och hade frågesport. Våra lärare är så kluriga så de hade tagit med "roliga" frågor. Här kommer ett exempel:

GgggGggg GggGGggGGG gggggggGg?

1. Turistbyrå              X. Gatubelysning        2. Massage


Ja som de flesta redan vet så är svaret "massage", eller ska jag säga massa ge? ;) Jaja, hursomhelst så vann Michelle och Therese denna frågesport och fick då en godispåse. Inte så kul för oss andra kanske, men nästa år, då jävlar ska jag vara förberedd, och då, då ska jag vinna! Som tur var bjöd de alla i klassen så det var väl inte så hemskt att jag inte vann.

Efter vi slutat och sommarlovet precis börjat fick jag springa ner till bussen för att åka till Östberg. Där hälsade jag och Alexandra på lärarna vi haft när vi gick där. Vi gick runt på skolan och började då känna hur mycket vi faktiskt saknar Östberg. Vi hälsade bland annat på Elisabeth och Björg. Snacka om att jag saknar Elisabeth. Bästa läraren jag haft! :')

Efter besöket på skolan åkte vi till golfbanan och åt lunch. Mysigt och gott och mysigt och mycket gott! Ikväll ska jag och Alexandra ut och äta kinamat. Blil väl fyla små lättel med myklet lis.

Nu ska jag fixa iordning i vardagsrummet. Kommer en kille och ska kolla på våran soffa. Var nämligen på C.O.O.L för kanske en vecka sedan. När vi gick därifrån hade vi köpt en soffa och kom då på att vi fortfarande hade den här soffan kvar. Får väl ta och hoppas på att han köper den gamla så att vi får ta hem vår nya, fina, härligt stora soffa.

Här kommer en sommarlovslåt och bilder från Östbergsbesöket, kinamat och kvällen med Alexandra:)











Kines!









Pusshej!




bloglovin
















2009-06-12 @ 14:19:50 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: Linnéa

SVar.

http://princessbling.blogg.se/2009/june/sommarlov.html#comment



Klicka där s kan du se vad jag hadfe (=



HAha massa ge! kul

2009-06-12 @ 14:23:53
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O:O:O:O

har dom äntligen tagit sitt förnuft till fånga och målat över pokémon gubbarna :O

2009-06-17 @ 14:02:57
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0