♥ Vakna, vakna, vakna

Hej på er!
Idag ska jag försöka få tag på Marianna, vill liksom skynda mig att hitta på något innan imorgon, då det blir ännu en vecka fylld med jobb. Som tur är så är det bara en vecka kvar. Sedan blir det riktigt sommarlov för mig! Det måste ju nästan firas. Ja, firas med tältning! Jag, Marianna och Linn ska nämligen åka till forsaleden för att tälta nästa helg. Hoppas att vädret blir någolunda fint iallefall!

Nä, nu ska Frida sluta skriva och försöka gissa vilken tid Marianna kommer att vakna idag. Jag lyckas alltid att väcka henne när jag ringer på morgonen. Inte så konstigt när hon säger att hon bara sover till runt nio, halv tio. Klart man ringer vid nio, halv tio då, ellerhur?
Jag får väl hoppas att hon har igång sin mobil (vilket är mycket, mycket ovanligt). Jag står ju ut med att väcka Marianna, men som ni kanske förstår så vill jag ju inte väcka hennes mamma på kuppen.

Sitter som vanligt vid pappas dator, och har därför inte så många bilder att välja emellan, så här får ni därför en bild på mig och sytra mi från ABBA konserten, mycket passande.



I'm a posah!


Hoppas ni får en solig dag!


bloglovin










2009-06-28 @ 08:42:06 ♥ Min värld Permalink


Avtryck
Postat av: em

haha, tack tack tack igen!

du kanske får, någon mer fråga, senare.

för jag och designer, går inte ihop (A)

2009-06-28 @ 11:19:49
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0