♥ Det känns inte riktigt bra nu

Är hemma ifrån skolan idag. Är  förkyld och har spikar och muttrar i halsen så "det känns inte riktigt bra nu".  Ska nog bara ta det lugnt och ligga och mysa framför teven med wirre. Lina var ute igår, igen och kom hem runt tre på natten. Hon hostade helatiden och hon och Daniel kunde verkligen inte hålla tyst vilket slutade med att jag fick gå upp till vardagsrummet och lägga mig i soffan. Jävla dom!

Såå, nu har jag fått ut lite av mina aggressioner och ska därför gå och äta en bulle. Man blir nämligen snällare av bullar! Inte pepparkakor, utan bullar. Kanelbullar, stora kanelbullar!

Idag ska Lina baka två tårtor som jag kommer att få vara med att smaska på imorgon. Perfect!
Såhär fin blev hennes senaste tårta:


Tror inte hon tänker skriva något så konstigt som "fisk" på sin studenttårta men man vet ju aldrig ;)



Lina fick önska dagens låt. Detta blev resultatet. Mysig sommarlåt com ni kan sjunga med till. Härligt va!?




Förresten!
Vad ska alla ha på sig på studenten imorgon?



Hej då!




bloglovin















2009-06-04 @ 11:02:50 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: Sandra ♥

söt tårta ! :)

2009-06-04 @ 14:17:54
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0