♥ Dålig men bra

Denna dag har varit riktigt himla jobbig! Först sommarjobbet till halv tre, okej det är ju inte superjobbigt men det är ju ett jobb så ni kanske fattar. Efter åkte jag för att städa hos farfar. Det tar så lång tid att åka dit och hem så när jag väl var klar var klockan sex.

Trodde att jag skulle vara med i tidningen idag men hade fel, som tur var. Tycker inte riktgit om att vara med i tidningar. De överdriver så jäkla mycket. Om jag säger att jag kan tänka mig att jobba med barn, så skulle de antagligen skriva: Frida älskar att jobba med barn. Hon har inget annat liv, barnen betyder allt! Man kan säga att jag har tidningsfobi. Ja, det är det jag har, tidningsfobi. Har aldrig hört talas om det, men jag bara vet att jag har det.

Igår var jag på stan också! Jag gick med min käre mor och vi hann som vanligt inte gå till alla butiker vi bestämt (konstigt med tanke på hur liten staden vi lever i är). Jag hittade två klänningar. Eller ja, de blev två klänningar senare. Innan var det bara en klänning. Den andra var nämligen bara en lång kjol, men eftersom att jag inte gillar långa kjolar så bestämde jag mig för att köpa den ändå och dra ihop med ett skärp istället. Själv blev jag mycket nöjd :)

Nu har Marianna kommit. Vi har varit nere på Kåtsum och köpt Ben & Jerrys. Phish food & Cookie dough! Nu blir det till att mumsa glass och titta på movviis.








bloglovin















 

2009-06-18 @ 20:32:28 ♥ Min värld Permalink


Avtryck

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0