♥ Så är det vanligen

Fint Alexandra, mycket fint inlägg! ;)
Ja, nu var det morgon igen och jag har precis ätit upp en hel jordgubbslåda  (Tack mamma!) och sitter nu och väntar på att jag ska vakna på riktigt. I vanliga fall sitter jag alltid ner och tittar in i väggen i en kvart innan jag vaknar helt och hållet. Konstigt? Kanske, men det är faktiskt sant. Jag bara sitter och tänker igenom viktiga saker som t.ex. hur världen skulle se ut om alla hade en inbygd radio i hjärnan? Eller hur fungerar en termometer?
Jaja, hursomhelst har jag ännu inte fått min kvart att tänka igenom sånna här viktiga grejjor så det här inlägget kan ju bli lite konstigt. Jag har precis ätit upp en hel jordgubbskartong. Gissa om det var gott!

Igårkväll då jag, Marianna och Alexandra var ute och åt glass, bestämde vi oss för att vi ska åka till kall den tjugoandra Juli. Vi hade då tänkt sova på hembygdsgården. Det sägs att det spökar där. Kul ska det bli, och läskigt, men fortfarande kul! Vi bestämde oss även för att samtidigt åka på Fäviken och campa. Roligt, roligt, roligt!

Hade tänkt att jag skulle visa bilder sedan picnicen i förrgår men Marianna, som lovat att hon skulle skicka dem igår, har ännu inte gjort det så nu struntar jag i det. Hon kan faktiskt vara riktigt dålig på det där med att hålla vad hon lovar. Så Marianna skärpning!

Dagens låt som jag och Marianna nu kan helt utantill även fast det var riktigt länge sedan jag hörde den sist :)




Ha en stråålande dag!




bloglovin















2009-06-30 @ 11:41:49 ♥ Dagens låt Permalink


Avtryck
Postat av: anne

gott med glass :)

2009-06-30 @ 11:49:33
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Tippie

Gud va sugen jag blev på jordgubbar nu!

Ha en toppendag :)

2009-06-30 @ 12:13:30
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Ellerhur! Hatar getingar..

2009-06-30 @ 13:04:11
URL: http://tippie.blogg.se/

Gör ett avtryck :)


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0